Subject: HERA Info Days Tallinn: MEELDETULETUS / REMINDER
From: "HERA Info Days" <[email-masked]>
To: "HERA Info Days" <[email-masked]>
Date: Tue, 8 Apr 2025 09:53:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

[ENGLISH BELOW]

 Lugupeetud härra/proua!

Märtsi keskel saite isikliku kutse HERA Info Days, mis toimuvad 13. mail
2025 Nordic Hotel Forum.
Tuletame teile meelde, et registreerimine lõpeb 4. mail 2025.

Programmiga tutvumiseks klõpsake siin
<https://health.ec.europa.eu/events/hera-info-days-tallinn-2025-05-13_et>
ja üritusele registreerumiseks klõpsake siin
<https://eu.eventscloud.com/ereg/newreg.php?eventid=200287295&language=est
> .

Tuletame meelde, et HERA Info Days eesmärk on tutvustada ELi
tervisealasteks hädaolukordadeks valmisoleku ja neile reageerimise asutuse
eesmärki, poliitika eelistusi ning meetmeid, sealhulgas rahastamis- ja
koostöövõimalused. Liituge meiega 13. mail, et saada rohkem teavet HERA
juhtalgatuste kohta, kohtuda erineva taustaga sidusrühmadega, vahetada
mõtteid ja luua uusi partnerlussuhteid.

Kui olete juba registreeritud, ärge pöörake sellele meeldetuletusele
tähelepanu. Tavaliselt saadetakse pärast registreerimist kinnitus.

Lisateabe saamiseks või küsimuste tekkimisel võtke julgesti meiega
ühendust aadressil [email-masked]
<http://[email-masked]/> .

Ootame väga teie osalemist sellel üritusel!
Lugupidamisega
HERA Info Days korraldusmeeskond

--------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------
---------------------

Dear Sir, dear Madam,

Mid-March,  you received a personal invitation to the HERA Info Days
scheduled to take place on 13 May 2025 at the Nordic Hotel Forum.
By this email, we kindly remind you that the registrations close on May 4.

Click here
<https://health.ec.europa.eu/events/hera-info-days-tallinn-2025-05-13_en>
<https://eu-admin.eventscloud.com/docs/200007981/200209526>  to discover
the programme and register
<https://eu.eventscloud.com/ereg/newreg.php?eventid=200287295&language=eng
>  to the event.

As a reminder, the HERA Info Days events are designed to raise awareness
of the Health Emergency Preparedness and Response Authority’s mission,
policy priorities, and activities, including funding opportunities and
avenues for collaboration. Join us on 13 May to learn more about HERA’s
flagship initiatives, meet stakeholders from diverse backgrounds, exchange
ideas, and forge new partnerships.

If you are already registered, please do not take in count this reminder.
You normally received a confirmation after your registration.

For further details or questions, please do not hesitate to contact us at
[email-masked] <http://[email-masked]/> .

We look forward to your participation in this event.
Regards,
The HERA Info Days organising team